"Nieuwe levensstijlen en milieuvriendelijke consumptiepatronen inspireren ons om onze benadering van onze klanten voortdurend aan te passen, om steeds dichter bij hun te staan en hun diensten en producten aan te bieden die op hun behoeften zijn afgestemd. Deze aanpak ligt in de lijn van de strategie van Citroën, die well-being en sereniteit altijd centraal heeft gesteld in de ervaring van de klant.
Het Citroën ë-Lovers programma, ontworpen voor u en geïnspireerd door u, biedt u de mogelijkheid om uw levensechte ervaring in uw Citroën Plug-in Hybrid of 100% elektrische auto te delen, om de voordelen en het uitproberen van dit innovatieve en elegante product, dat verantwoorde elektrische mobiliteit en uitzonderlijk comfort biedt, te promoten."
Jonathan VERCELLINO-FLAHAUT, Directeur Marketing van Citroën België & Luxemburg.
Als u toetreedt tot de Citroën ë-Lovers familie, staat u een opwindende ervaring te wachten, rijk aan ontmoetingen en delen.
Op het programma: exclusieve inhoud en evenementen die rechtstreeks verband houden met het merk Citroën en vooral uitwisselingen tussen gepassioneerde ambassadeurs.
Deel uw ervaring met mensen die nieuwsgierig zijn naar de nieuwe vormen van mobiliteit van Citroën.
Deze uitwisselingen kunnen plaatsvinden met uw vrienden en familie of met andere geïnteresseerden na een eerste contact per e-mail.
Dankzij de virtuele ambassadeurskaart die u ontvangt, kunt u uw vrienden en familie exclusieve voordelen aanbieden bij de aankoop van een nieuwe elektrische of plug-in hybride Citroën.
Niets is makkelijker: scan de QR-code op uw kaart of deel uw persoonlijke link zodat mensen een formulier kunnen invullen om hun uitkering te ontvangen.
Zodra een door u gesponsorde persoon de aankoop van zijn nieuwe elektrische of plug-in hybride Citroën voltooit, ontvangt u een unieke sponsorbonus: